AkzoNobel Ülemaailmse Esteetikakeskuse loomingulise juhina tegeleb Heleen van Gent ettevõtte dekoratiivvärvide trendianalüüsi, värviuuringute ning disaini ja kunstilise juhtimisega.

Kogu oma karjääri on Heleen pühendanud sellele, et muuta meie „igapäevane“ elu kaunimaks, ning ta usub, et värv mängib olulist rolli ühe maja koduks muutmises.

Tema armastus värvide vastu sai alguse juba varases lapsepõlves, kui ta seisis oma isa disainerilaua taga ja mängis ehituspapiga, mida isa kasutas oma töös linnaplaneerija ja arhitektina. Ta õppis Madalmaade kuninglikus kunstiakadeemias, kus ta viie aasta jooksul toitis oma armastust värvi ja disaini vastu, keskendudes tekstiilidele ja liikudes seejärel edasi sisekujunduse juurde.

Seejärel suundus Heleen ajakirjade maailma – esmalt sisekujundajana ja seejärel sai temast eri ajakirjade loominguline disainitoimetaja ja -koordinaator. Sellel perioodil sai Heleen üha rohkem aru, kui oluline on anda tarbijatele usku ja julgust õigete sisekujundusvalikute tegemisel: pakkuda neile abi, eelvalida värvid ja tooted ning juhendada neid otsuste poole, mis parandaksid nende kodusid ja elukvaliteeti. See on tema kireks ka täna.

Ajakirjandusmaailmas töötades sai Heleenist ka õppejõud Amsterdami Artemise disainiakadeemias ning enam kui kümne sisekujundust ja värvidisaini käsitleva raamatu toimetaja.

Heleen liitus AkzoNobel Ülemaailmse Esteetikakeskusega 2009. aastal, tuues kaasa kire innustada inimesi õigeid sisekujundusvärve valima, ning mis veelgi olulisem, kujundades mitmekesiseid värvikombinatsioone, mis annavad tarbijatele julgust oma kodusid kaunimaks teha. Heleen disainib koos oma loomingulise meeskonnaga värvikontseptsioone, palette, värvitööriistu ja -brošüüre, mis muudavad valikute tegemise lihtsamaks.

Uskudes kindlalt põhimõtet „oma silm on kuningas“, mõistab Heleen, kui oluline on esitleda värvide funktsioneerimist kodudes ja arhitektuuris, mistõttu veedab ta koos oma meeskonnaga suurema osa ajast fotosessioone korraldades ja juhendades, et näidata värvide mõju sise- ja väliskujunduses.

Ta on kord aastas tehtava trendiuuringu eestvedaja, millega saadakse hea ülevaade sellest, milliseid värve tarbijad ja dekoratiivbrändid eelistama hakkavad. Ülemaailmse Esteetikakeskuse meeskond disainib ja loob seejärel kogu ColourFutures™ sisu, värvid ja inspiratsioonipildid, mis on osa AkzoNobel ColourFutures™ kampaaniast, sh iga-aastane Aasta Värvi nimetamine.

Ta usub kindlalt sellesse, et õiged värvid koos täiendava paleti ja inspireerivate kodukujunduspiltidega võivad panna inimesed oma kodus end mugavamalt tundma . See võib neid inspireerida pintslit haarama ja õigeid värve valima.

Heleen on nüüd üks valdkonna olulisematest ekspertidest, kes jagab oma teadmisi värvist, sisevärvitrendidest, sisekujundusest ja arhitektuurist.